شعری از دوست عزیزم رویا آزاد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ هر روز مطالب جدیدی رو برای شما عزیزان میزاره، من پسری ازجنوب هستم از سرزمین شرجی و دریا (بندرعباس)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس زندگی.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 20816
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


script>
زندگی
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : گابریل       

نيا باران
زمين جاي قشنگي نيست
من از جنس زمينم و خوب مي دانم
كه گل در عقد زنبور است
اما يك طرف سوداي بلبل ، يك طرف بال و پر پروانه را هم دوست مي دارد
نيا باران پشيمان مي شوي از آمدن
زمين جاي قشنگي نيست
در ناودان ها گير خواهي كرد
من از جنس زمينم خوب مي دانم
كه اينجا جمعه بازار است
و مردم عشق را در بسته هاي زرد كوچك نسيه مي دادند
در اينجا قدر مردم را به جو اندازه مي گيرند
در اين جا شعر حافظ را به فال كوليان در به در اندازه مي گيرند
نيا باران زمين جاي قشنگي نيست
نيا باران
نيا باران
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: